ojojoj vilken dag....

Idag har det varit en jätte stressande dag, först målade jag om Elishwas leksaks byrå från trä till vit, sedan på med elishwa och sedan full fart till willys, handlade för 1000 kr fick en chock i kassan. Sen springa hem och börja fixa med middagen. Gud alltså här hade vi tänkt att göra en trevlig middag med syrran och hennes man o barn, men allt slutade i kaos och stress..2 barn som springer omkring när man försöker laga något gott. Vi grillar fisk, fläskkarre,kycklingfile, kebabspett, lök,paprika,potatis, tomat jaa allt griilla vi och snart ska vi äta... det har dröjt ut för länge, tog längre tid än väntat...vi började straxt inan 16.00 och nu är klockan snart 19.00
Nu måste jag gå och vara social, men vi är klara med salladerna och väntar på allt grillat ska komma in på bordet . Hoppas ni alla får en trevlig dag jag kommer att sätta upp bilder senare från buffen och är ni sugna på något av det i recept kan jag maila det till er...see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0