Man får inte glömma att borsta dessa små tänder..

Nu har hon 4 uppe och fyra nere och dessa små måste man ta hand om morgon och kväll. Ibland glömmer man men man måste vara nogrann med det. Jag brukar ge glass och bakelser som hon älskar hehe lite mycket sött blire ibland, idag gick jag och köpte gardiner till vårt nya vardagsrum och igår köpte vi ett nytt soffborde, det blev i glas vi velade mellan vitt bord eller svart och så kom vi hem med ett glasbord hehe komiskt. Men det blev jätte bra endå. Idag råka min flicka ramla baklänges på marken hon fick så ont stackarna, det var när vi var i parken och skulle gunga, olyckshändelse händer, men det hände inget som tur var. Nu ska jag fixa lite kvällsmat åt min kära man och sen film och sen natti natt, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0