Hej där

Jag har gått och varit seg hela dagen och inte orkat med något, inget verkar funka så att jag blir pigg. Idag har jag tänkt att ta hela familjen ut och käka om det blir en resturang eller  pizzeria får suget avgöra. Jag är så sugen på en stor gyrosrulle med exra mild sås, det är så gott har ni testat det?? mums säger jag bara. Inatt klockan 05.00 så fick Elishwa för sig att det var morgon och ville kliva ner från sängen och äta frukost, det tog mig en halv timme att hon skulle förstå att det var fortfarande natt för mamma. Sen somnade vi om fram till 9.30. Jobbig natt dessvärre. Jag hade tänkt att färga håret idag och klippa topparna efter sommarens slit på håret, dags att ta hand om sig så att man känner sig fräsh,glöm inte bort det ni mammor där ute, bara för att ni har barn så är det ingen ursäkt för att man ska glömma sig själv. Tro mig jag har erfarenheter av det, och man mår verkligen inte bra då. Så gör en pedikyr ibland, färga eller tona håret, klipp topparna eller varför inte en frisyr med tapper och uppklippt. Motionera med barnvagnen, gå prommenader, ät nyttigt, det är mycket man kan göra för att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0