Hej bloggen

En ny dag, och idag började min flicka dagis, det var så kul. Men jag blev lite besviken det fanns inte många olika "raser" eller kulturer, ville att det skulle vara mer variation så att barnen från tidig ålder inte ska säga att ena är bättre än andra och att man kan leka med alla oavsett hårfärg, hudfärg och även vilket språk man pratar hemma. Jag vet inte varför men jag sover så dåligt om nätterna, kanske för att Elishwa sover emellan oss, vet verkligen inte hur jag ska få henne att sova i sin säng, kommer ihåg hur jag alltid varnade andra föräldrar när de hade sina bäbisar emellan sig att inte göra det till en vana, och en dag för kanske 5 månader sedan när Elishwa var sjuk då ville hon vara nära mig under natten och då tänkte jag eh varför inte och då var hon sjuk i 3 dagar, och efter de dagarna vägrade hon sova igen i sin säng. jag ångrar mig att jag ens lät henne sova då hos mig, men man måste göra misstag ibland för att lära sig till nästa gång. Men till er som inte har eller gör det till en vana, bra fortsätt så! Måste verkligen städa lägenheten idag, den behövs finputsa. Ska passa på lite då flickan sover lunch att plocka lite lägenheten. Hoppas ni får en bra dag, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0