Godmorgon

Nu har man vaknat och ätit frukost. Är det någon där ute som har bra tips om frukost som barn gillar, jag försöker variera en period då gillar hon leverpastej på mackan nästa period gillar hon inte det , då är det smör som gäller och nu passar inte det heller, hm mina ideer börjar ta slut, någon som har tips skriv en kommentar heheh
Idag måste jag fixa till den förbannade hemtelefonen, bredbandsbolaget börjar ta mig på nerverna och mitt tålamod för de börjar ta slut, snart har de förlorat mig som kund,besviken på hur de tar hand om sin kund dvs mig. Måste gå till H&M och köpa en tröja innan fastighetsskötaren kommer kl 13.00, måste ha fixat mina ärenden innan dess. Men jag kommer in senare med något inlägg, tänkte börja med mamma tips åt alla mammor, tips alla kan ha användning för förr eller senare, hörs sen ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0