Godmorgon

Hej där, idag blev jag väckt av Elishwa klockan 08.00 det är lite för tidigt för min smak, men jag har inget val. Det första jag gjorde var duscha med lill flickan, hon ville hoppa i badet så jag lät henne det också. Det är mysigt att bada med sitt barn. Sedan efter det fixade jag frukost, hon fick yoghurt och macka. Efter det fick jag för mej att lägga ansiktmask och även göra en fransk pedikyr på fötterna. Det är viktigt att ta hand om sina fötter när man springer dagen lång med de. Man känner sig lite fräsch. Elishwa älskar att ta mitt smink och peta sminket som mamma gör på ansiktet, barn är som svampar de ser hur mamma och pappa gör och gör likadant. Viktigt och vara bra föredömme för sina barn. Jag tror jag måste köpa låtsas smink och även en liten väska hon älskar att ta min handväska, ska titta och se om jag hittar det på stan i helgen. Idag måste jag fixa lite små saker, måste fixa till i lägenheten och organisera hyllorna, har ju bott i den nya lägenheten i 2 veckor nu. Man är helt slut med att fixa och dåna efter flytten. ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0