Glömt bort mig själv idag

Jag skulle igentligen skrivit lite mamma tips idag men har haft så mycket att tänka på. Idag bakade jag caster heter de, det är en slags pudding, halva med vaniljpuddin och den andra halvan chokladpuddin och i botten och även i mitten är det mariekex, det var verkligen en hit för barn de bara älskar det, slinker ner utan att vara för torrt eller hårt. Vill ni ha receptet är det bara att skriva en kommentar ;) heheh  håller på och inreder min prinsessas rum,gud jag vill så mycket  men pengarna räcker inte till. Vill verkligen ha hela rummet med hello kitty och prinsess saker. Rosa ska det vara så fint, löv that. Någon som vill skänka till mig,så tackar vi inte nej heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0