Det blev snabbmat endå

Vi var och käkade på en pizzeria, gyrosrulle är så gott. Elishwa gillade också det heheh. Det som är så skönt är att hon prövar allt jag ger henne och så äter hon det mesta för hon ser ju mig äta det så då vet hon att tycker mamma om det så tycker nog jag också det heheheh. Imorgon måste jag gå och göra lite ärenden. Idag regnade det jätte mycket man kännde inte för att göra något än att slappa hemma. Alltså jag håller på få fnatt vad är detta för värmeböjla de säger att det är den heta värmen från Ryssland som passerar oss heheh men snacka om att man väntar på hösten så det blåser lite och man ser löven få olika färger som sedan faller från träden, det är så vackert att se på. Men fram tills dess får vi väl duscha 3 ggr om dagen för att känna sig fräsch. Alltså jag blir galen på bredbandsbolaget har inte fått igång hemtelefonen det står kontrollera telefonlinjen hela tiden, jag hade först syrrans gamla telefoner sen hotade dom mig på bredbandsbolaget att om det är fel på mina telefoner så kommer jag få betala för att de skickar ut en teckniker, så jag gick och köpte en ny telefon för 400 kr för att vara riktigt säker på att det inte kan vara så kallat mitt fel och det visar sig att det är deras fel men vi får se när teknikern kommer vem han ska skylla på, de ska alltid skylla på kunden typiskt företag alltså man blir ju galen. Aja och så måste jag vänta 3 veckor på att de ska komma det kallar jag dåligt stil men vad ska man göra, ska kanske byta till tele2 för med dom hande jag aldrig problem men vi får se vad de säger. Hoppas ni har det bra och God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0