Det blev lite stan med syrran och barnen

Vi vandra på stan i några timmar och barnen var lite uttråkade och som tur var så var frukten en räddning, då blev de tysta och belåtna i vagnen. Jag hittade en jättefin ryggsäck åt min lilla prinsessa den var i beige och rosa men köpte inte den, måste fundera lite.. får inte bli spontan köp, det är så pengarna försvinner utan att man vet vart. Måste ha mer ansvar över pengarna nu när man har en ny lägenhet och massa prylar behövs då kan man inte slänga bort pengarna var som.
Oh min flicka börjar på dagis imorgon, jag kan knappt bärja big, ser så fram emot det. Måste ställa klockan på 08.00 imorgon bitti. Hoppas ni får en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0