Dagis börjar den 17/8

Jag pratade med elishwas dagis och nu är det bestämt hon börjar den 17e kl 9.30 det ska bli jätte spännande, något jag gjorde redan sedan hon var en månad det var att jag gick på öppna förskolan och redan där lärde hon sig att leka med andra barn det gynnade mig som förälder jätte mycket så jag rekommenderar verkligen alla föräldrar att pröva på det. Nu är min hon social och absolut inte rädd för nya människor. Jag tycker att det ska bli jätteroligt att ha henne på dagis dels för där får hon leka med andra barn och dels kommer jag få tid för mig själv. Ska börja ta min träning på allvar och även min kost jag har 8 kg för mycket fortfarande så jag mår bra kroppsmässigt. Tycker det är jobbigt och se alla mina gamla kläder som jag knappt har använt men kommer inte in i dem. Blir att jag måste köpa nya kläder, vilket inte blir billigt. Någon som kör någon diet som funkar? GI metoden är ju bra men jobbig tycker jag. Aja det löser sig tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0